Sığorta ödənişi aşağıdakı sənədlər təqdim edildiyi halda həyata keçirilir:
- sığorta hadisəsi baş verdikdə, Sığortalının, Sığorta olunanın və ya faydalanan şəxsin
- sığortaçıya ünvanladığı sığorta tələbi;
- sığorta şəhadətnaməsi (sığortalanma haqqında ərizəsi və əlavələri ilə);
- sığorta olunanın şəxsiyyətini təsdiq edən sənədin surəti;
- sığortalının və yaxud faydalanan şəxsin şəxsiyyətini təsdiq edən sənədin notarial qaydada təsdiq edilmiş surəti;
- sığorta olunan vəfat etdikdə, ölüm haqqında şəhadətnamənin notarial qaydada təsdiq edilmiş surəti;
- faydalanan şəxs müəyyən edilməmişdirsə, vərəsəlik haqqında şəhadətnamənin notarial qaydada təsdiq edilmiş surəti;
Baş vermiş hadisənin səbəblərini və ya sığorta hadisəsi olması faktını müəyyən etmək üçün zəruri olan aşağıdakı sənədlər də əsaslandırılmış şəkildə tələb edilə bilər:
- Sığorta olunan vəfat edibsə ölümün səbəbi haqqında tibbi arayış, ölüm haqqında tibbi
- şəhadətnamə;
- epikriz, xəstəlik tarixçəsindən çıxarış;
- ambulator kartadan çıxarış;
- əmək müqaviləsi.
Əgər faydalanan şəxs Sığorta olunanın ölümü halında müqaviləyə uyğun olaraq ona ödənilməli olan sığorta təminatını almadan ölərsə, sığorta ödənişi həmin faydalanan şəxsin vərəsələrinə verilir.